Informácie o pracovnom mieste
V rámci našej expanzie na zahraničné trhy hľadáme proaktívneho a samostatného kolegu alebo kolegyňu na pozíciu skúseného ekonóma/účtovníka. Ideálny kandidát by mal mať viacročné skúsenosti nielen s účtovnými úkonmi, ale aj s kontrolingom, a bude nám pomáhať optimalizovať procesy v tejto dynamicky sa rozvíjajúcej oblasti.
Hlavné úlohy
Kontrolingové aktivity
- Tvorba finančných plánov a rozpočtov
- Spracovanie reportov cashflow
- Spolupráca pri riadení likvidity
- Kontrola dosahovania finančných cieľov spoločnosti
- Nastavenie manažérskeho výkazníctva a pravidelný reporting vedeniu spoločnosti
Aktivity v rámci účtovníctva
- Účtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr, pohľadávok a záväzkov
- Určenie správneho daňového režimu DPH a schopnosť správneho posúdenia daňovej uznateľnosti výdavkov
- Kontrola náležitosti účtovaných dokladov – vecná a formálna správnosť na základe platných zmluvných podmienok
- Účtovanie interných dokladov
- Príprava podkladov a účtovanie závierkových účtovných operácií
- Spolupráca na zostavení účtovnej závierky
Mzdové podmienky
- 1800 EUR/mesiac
- Variabilná odmena 30 % rozdelená na dve časti:
- KPI – vyplácaná kvartálne po splnení KPI ukazovateľov,
- Odmena závislá na výsledku hospodárenia, vyplácaná raz ročne.
Uvedená suma je minimálna nástupná mzda. Finálna mzda je závislá od skúseností kandidáta a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania.
Benefity a ďalšie výhody
- Stravné dotované zamestnávateľom, zamestnanec si platí 0,93 EUR/obed
- Flexibilný pracovný čas (pevný čas 08:00 – 14:00)
- Príspevok zo sociálneho fondu na kultúrne a športové podujatia
- Príspevok zo sociálneho fondu pri pracovných a životných výročiach a pri narodení dieťaťa
- Príspevok zo sociálneho fondu v mimoriadnych životných situáciách
- Podporujeme osobný aj profesijný rozvoj (školenia, konferencie, interné vzdelávanie)
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- Vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru, ideálne v oblasti účtovníctva
Vzdelanie v odbore
- Ekonomické
Ostatné znalosti
- Maďarský jazyk na komunikačnej úrovni – veľkou výhodou
- Anglický jazyk na komunikačnej úrovni – podmienkou
Ďalšie zručnosti
- Skúsenosti na podobnej pozícii minimálne 3 roky
- MS Office balík – pokročilý
- Skúsenosti s prácou s dátami a schopnosť uvažovať komplexne
Osobnostné predpoklady
- Zmysel pre detail
- Vysoká odolnosť voči stresu
- Analytické myslenie
- Logické uvažovanie
- Komunikačné a prezentačné zručnosti