Či už ide o jednoduchú dodávku, alebo zložitú zákazku na kľúč, jej úspech tkvie v precíznom plánovaní a efektívnom riadení. Naši skúsení manažéri projektov navzájom úzko spolupracujú s plnou podporou vedenia spoločnosti. Postarajú sa o každý krok – od analýzy a plánovania, cez koordináciu tímov, až po úspešné dokončenie.
V rámci projektového riadenia zákaziek:
- stanovíme kvalitnú dočasnú organizačnú štruktúru a vhodný pracovný tím pre dosiahnutie kvalitného produktu v dohodnutom čase a v schválenom rozpočte;
- plánujeme a riadime činnosti s využitím programu Primavera, s časovým ocenením jednotlivých činností, poradím činností a ich následnosťami, riadením pracovných zdrojov pre dosiahnutie cieľa;
- identifikujeme, hodnotíme, monitorujeme riziká a prijímame opatrenia na ich elimináciu;
- plánujeme kritickú cestu projektu, denne ju analyzujeme a prijímame opatrenia;
- monitorujeme a hodnotíme postup projektu;
- kontrolujeme kvalitu;
- kontrolujeme náklady;
- robíme administráciu a reporting a navrhujeme prípadné vylepšenia.
Efektívne projektové riadenie je kľúčom k úspechu každej zákazky na kľúč. Pre váš projekt to znamená optimalizáciu nákladov, časové úspory, garanciu efektivity a transparentnej komunikácie.